středa 24. října 2012

i'm sick

V neděli večer jsem podlehla zákeřnému nachlazení a stále se mně nechce pustit. Jsem skoro jako Sheldon z Teorie velkého třesku, a ten díl dokonce dávali na Prima Cool tento týden, jako kdyby to věděli :))!

Takže ležím v posteli, koukám na moje oblíbené filmy a seriály, čtu knihy a časopisy, ale taky dělám věci do školy, abych nezůstala až tak moc pozadu. Ale rozhodla jsem se, že se ve škole ukážu aspoň zítra, takže budu mít jeden den přetržku, ale v pátek zase budu pokračovat, protože musím být ready na sobotní party :)))

V tomto článku vám ale chci představit moje filmy a seriály, které sleduji vždy, když jsem nemocná a také se s vámi chci podělit s knihami, které právě čtu. Tak jdeme na to:

Můj úplně ten TOP film je: Ďábel nosí Pradu

a dále to jsou: Sex ve městě 1,2


Dopisy pro Julii 

Kamarád taky rád

LOL

Až tak moc tě nežere

Půlnoc v Paříži


seriály: Gilmorova děvčata

Glee

The Vampire Diares
 
Muži na stromech

 Kamarád mě doporučil film Tajemství, který je natočený na základě stejnojmenné knihy od australské spisovatelky Rhondy Byrne, tak jsem si knihu, po shlédnutí filmu, půjčila a právě teď je to můj základ pro změnu mého života, kterou plánuji. Dále mám půjčenou knihu, kterou jsem si chtěla koupit, ale nekoupím, protože mě celkem zklamala, je to kniha Se šarmem Pařížanky. Od tety jsem si půjčila knihu Koupili jsme Zoo, ale zatím na ni nemám moc čas, tak vám k tomu nemám moc, co říct. Podle této knihy je natočen film, který byl nedávno v kinech. Styl psaní mě moc nevyhovuje, ale stále si říkám, že jsem teprve na začátku, tak třeba to přelouskám. Ale to nevím kdy, protože musím číst povinnou literaturu do školy, v jednom předmětu mám 39 knih za jeden rok, takže zábavná literatura jde stranou.

(zdroj obrázků: google pictures)

Žádné komentáře:

Okomentovat