pátek 14. prosince 2012

tolik věcí v plánu, ale žádný čas...

dlouho jsem sem nic nenapsala. Nemám vůbec čas, řeším pořád školu, navíc dnes končí semestr, a mě čekají  v lednu všechny zkoušky, takže celé Vánoce se budu jen učit.

Ale dneska jedu do kina na Hobita a už se nemůžu dočkat!

Ani na žádnou party dnes nejdu, jsem nějaká vyšťavená za celej měsíc, znáte ten pocit, kdybyste si nejraději lehli do postele a zaspali byste úplně všechny problémy, které máte? Prostě se probudili až třeba za dva dny a už by se nic nedělo a neřešilo, začali byste jakoby odznova a mnohem lépe. Přesně takhle se teď cítím, potřebuji jednoduše nějaký restart....odjet třeba na pár dní a úplně vypnout, a jen relaxovat!

Doufám, že vy se máte o něco lépe než já a že moje nálada se do Vánoc zlepší.

Mějte se krásně a snad se zase brzy ozvu,
xoxo Monie

Focení je můj koníček, u kterýho dokážu relaxovat



Žádné komentáře:

Okomentovat